Workshops:
Marketingplan voor je boek
Social media
Free publicity
Persberichten
Beurzen en evenementen
Lezingen & workshops
Reviews en Recensies
SEO voor je boek
... en meer!
Je boek is af! Maar hoe zorg je ervoor dat je boek zichtbaar en vindbaar is voor de lezers? Als auteur moet je tegenwoordig niet alleen goed kunnen schrijven, maar ook actief met je marketing aan de slag. Bijvoorbeeld via social media. Loes Vork van Vork Communicatie geeft praktische marketingworkshops die je daarbij helpen.
De marketingworkshops zijn geschikt voor alle auteurs die meer lezers willen bereiken, zoals auteurs die hun boek zelf publiceren, auteurs bij een uitgeverij en auteurs die gebruik maken van 'printing on demand'. Ze zijn meestal online en soms live in Gouda of elders op locatie. Ook op aanvraag!
Loes Vork is sinds 2010 communicatieadviseur en marketingtrainer voor auteurs en ondernemers. Zij helpt mensen die zelf de marketing willen (of moeten) doen, terwijl dat niet hun vak is. Zij begrijpt de uitdagingen van een auteur. In 2019 verscheen haar boek Uitgelezen (Loes Vork) in eigen beheer. In 2022 verscheen het boek Denk je dat je mij kunt helpen? (Loes Vork en Adriaan van ’t Spijker) bij Uitgeverij Lucht. Loes werkt onder meer samen met Uitgeverij Klare Taal, Uitgeverij Lucht, Verschil in Zaken en Bestelbijdeauteur.nl.
Interesse in het aanbod? Neem dan direct contact op:
Kijk op de website: Bestelbijdeauteur.nl
Volg Marketing voor auteurs ook op:
Aangeboden door:
Loes Vork
Waar?
Online via Zoom
Op aanvraag live in Gouda of elders
Wanneer?
Bekijk de workshopdata
Ook op afspraak
Kosten?
Online: € 35,- p.p.
Misschien was je vooral gefocust op het verschijnen van je boek. Je dacht aan een boeklancering en een persbericht. Maar het eigenlijke werk begint al eerder. En na de verschijning van je boek blijft de marketing een punt van aandacht zo lang je je boek wil blijven verkopen. Hoe maak je je boek zichtbaar bij de juiste lezers? Welke manieren werken, en wat past bij jou? Om effect te hebben, zul je structureel en consequent in beeld moeten zijn, op een eigen en onderscheidende manier. Met een plan kies je de juiste middelen en tactiek, en help je jezelf om het vol te houden.
Stap voor stap nemen we de onderdelen van het marketingplan door. Wat betekent elke stap, waarom is het nodig, en hoe vul je deze in voor jouw eigen situatie?
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.
Workshop Publiciteit voor je boek: over free publicity, persberichten en nieuwswaarde
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.
Deelname aan beurzen, markten en evenementen voor de promotie van je boek
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.
Workshop: Het geven van lezingen en workshops ter promotie van je boek (in samenwerking met Dorotheé Beens van Verschil in Zaken)
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.
Reviews en Recensies: het belang ervan en hoe kom je eraan voor je boek
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.
SEO voor je boek (online vindbaarheid) & wat is een landingspagina
Deze workshop wordt online gegeven via Zoom.
Ook op aanvraag beschikbaar voor groepen, naar wens online of live.